Parke taşıyla camları kırıp hırsızlık yaptılar

Adana'da şüpheliler, telefoncunun camlarını parke taşıyla kırıp, tablet, telefon çaldı.

Olay, Seyhan ilçesi Yeşilyurt Mahallesi Karafatma Caddesi'nde bir telefoncuda meydana geldi. Kimliği tespit edilemeyen yüzleri kapüşon ve motosiklet kaskı ile kapalı 2 kişi, parke taşı ile iş yerinin camlarının kırıp içeri girdi. Şüpheliler, cep telefonu, tablet gibi birçok ürünü kaçarak kayıplara karıştı. Olay anı anbean güvenlik kamerasına yansıdı. Polis kaçan hırsızlık şüphelilerini yakalamak için çalışma başlattı.

GÜNDEM Haberleri

Adanalı Başkan’ın AVM’yi denetleme serüveni, emniyet operasyonu ve gözaltıyla sonuçlandı!
SBÜ Adana Tıp Fakültesi'nde mezuniyet coşkusu
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Kozan’da devrilen biçerdöverin sürücüsü yaralandı
Sunar Yatırım, İSO 500'deki varlığını üç şirketle güçlendirdi