Polis çocukları sinemayla buluşturdu

Adana polisi hiç sinemaya gitmemiş 96 çocuğu "Karlar Ülkesi 2" filmine götürdü

Adana'da polis, hiç sinemaya gitmemiş 96 çocuğu "Karlar Ülkesi 2" filmine götürdü.
Emniyet Genel Müdürlüğü Asayiş Daire Başkanlığında koordine edilen Çocuk ve Gençler Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) kapsamında Adana Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü ekipleri hiç sinemaya gitmemiş çocukları sinemaya götürmek için proje geliştirdi.

Polisler okulları tek tek gezerek ailesinin maddi durumu iyi olmadığı için sinemaya gitmemiş 96 çocuk belirledi. Çocukların tespiti tamamlandıktan sonra "Karlar Ülkesi 2" filmine götürüldü. İlk kez sinemaya giden çocuklar çok mutlu olduklarını, güzel bir gün geçirdiklerini söyledi.

YAŞAM Haberleri

Adana’da Ortak Ses: “Oya Tekin Serbest Bırakılsın”
Adana Büyükşehir Belediyesi, üreticiye destek olmaya devam ediyor
Adana’da bir yanda kar, bir yanda bahar
Şehit polisin adı memleketi Feke’de okula verildi
Akdam'da 1000 fidan toprakla buluştu