Rodrigues cezalı duruma düştü...

Adana Demirspor'da Kayserispor maçında sarı kart gören Rodrigues, cezalı duruma düştü.

Maçın 90+5. dakikasında Mavi-Lacivertli oyuncu Rodrigues sarı kart gördü ve sakatlık geçirdi. Yaşanan pozisyonda rakibine faul yapan Rodrigues sarı kart görürken, pozisyonda sakatlık geçirerek sedye ile oyun alanından çıktı. Başarılı oyuncu gelecek hafta oynanacak Samsunspor maçında cezalı duruma düştü. 

29 yaşındaki oyuncu bu sezon 3'ü Avrupa Kupası olmak üzere 14 maçta forma giydi.

GÜNDEM Haberleri

Araç satacaklar dikkat: Kısıtlama süresi uzatıldı
ASKİ’den bahçe sulama uyarısı
Vali Yavuz, Adana Tıp Fakültesinin ilk mezunlarının heyecanına ortak oldu
Seyhan’da çocuk parkları yenilendi
“Müzik Size de İyi Gelsin” etkinliğinde çocuklar sahne aldı