Rüzgarlı Tepe’de, temizlik seferberliği başlatıldı

Uzman Doktor Selahattin Menteş’in paylaştığı video sonrası Adana Büyükşehir Belediyesi harekete geçerek Rüzgarlı Tepe'de, temizlik seferberliği başlattı.

Uzman Doktor Selahattin Menteş’in, sosyal medya hesabından yayınladığı video üzerine Adana Büyükşehir Belediyesi harekete geçti ve temizlik ekibini alana yönlendirdi. Çöplerin doğaya bırakıldığı Rüzgarlı Tepe’de temizlik çalışmaları başlatıldı. Belediye temizlik ekiplerinin yürüttüğü çalışma ile bölge kısa sürede çöplerden arındırıldı ve vatandaşların hafta sonu manzarayı izlemek için tercih ettiği alan temiz hale getirildiBelediye tarafından yapılan açıklamada, “Hafta sonu vatandaşlarımızın nefes aldığı Rüzgarlı Tepe’de temizlik çalışmamızı tamamladık. Ama unutmayalım: Çöpleri toplamak geçici, temiz tutmak kalıcıdır. Doğamızın güzelliğini korumak için sadece temizlemek değil, temiz tutmak çok daha önemlidir” ifadelerine yer verildi.

GÜNDEM Haberleri

Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”
Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi