Saimbeyli’de yanan ev kullanılmaz hale geldi

Adana’nın Saimbeyli ilçesinde yanan ev kullanılamaz hale geldi.

Edinilen bilgiye göre yangın, Avcıpınarı Mahallesi'nde bir ikamette çıktı. Mustafa Usta'ya ait evde bilinmeyen sebeple çıkan yangını gören vatandaşlar olayı 112'ye bildirdi. Bunun üzerine olay yerine itfaiye ekipleri geldi. Ekipler yangını kısa sürede söndürdü. Can kaybının yaşanmadığı yangında ev kullanılmaz hale geldi.
Yangının nasıl çıktığıyla ilgili jandarma inceleme başlattı.

GÜNDEM Haberleri

Yüreğir Belediyesi’nden hizmet filosuna yeni takviye
Feke’de öğrencilere serinleten karne hediyesi
Mustafa Sarıgeçili’den MEB’e çağrı: “Yaz tatili iyi değerlendirilmeli”
Ceyhan depreminin 28. yılında kritik uyarı: "Deprem gerçeğiyle yüzleşilmeli"
Kozan’da 25 bin öğrenci karne sevinci yaşadı