Sanatçılar Parkı’ndaki bıçaklı kavga yargıya taşındı

Adana’da parkta çıkan tartışmada bir kişiyi bıçakla ağır yaraladığı iddia edilen tutuklu sanık hakkında, “kasten öldürmeye teşebbüs” suçundan 16 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı.

Olay, 16 Ekim 2025 tarihinde Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesi’ndeki Sanatçılar Parkı’nda meydana geldi. İddiaya göre, parkta telefonla konuşan M.K. (21) küfürlü ifadeler kullandı. Bankta oturan M.O. (35) ise sanığı uyardı.

Uyarının ardından taraflar arasında başlayan tartışmanın kısa sürede kavgaya dönüştüğü öne sürüldü. İddiaya göre M.K., çıkan arbede sırasında M.O.’yu darbedip bıçakla ağır yaraladı.

Olayın ardından gözaltına alınan şüpheli, çıkarıldığı nöbetçi mahkemece tutuklandı.

Soruşturmayı tamamlayan savcılık tarafından hazırlanan iddianame, Adana 14. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından kabul edildi. İddianamede sanığın, “kasten öldürmeye teşebbüs” ile “bıçak veya diğer aletleri izinsiz olarak satma, satın alma, taşıma veya bulundurma” suçlarından 9 yıl 6 aydan 16 yıla kadar hapis cezasıyla yargılanması talep edildi.

Tutuklu sanık M.K. ifadesinde suçlamaları kabul etmezken, davanın görülmesine önümüzdeki günlerde başlanacağı öğrenildi.

GÜNDEM Haberleri

Taner Talaş Yazdı...! Eniştemiz Kadir İnanır ve Adana
Adana’da acı tablo: İntihar sayısı 17 yılın zirvesinde
Adana’da Mete Apartmanı davasında eski imar müdürü hakim karşısına çıkacak
Zeydan Karalar sorusuna Bakan Çiftçi’den yanıt: “Kesin hükme kadar uzaklaştırılabilir”
Adana Büyükşehir’den iş arayanlara destek buluşması