Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı

Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde bazı personellerin bilgileri ve imzaları kullanılarak sendika üyeliği oluşturulduğu iddiası yargı sürecine konu oldu.

Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan bazı personellerin bilgileri ve imzaları kullanılarak sendika üyeliği oluşturulduğu iddiası mahkemeye taşındı.

İddiaya göre, hastanede görev yapan O.K. isimli müdür yardımcısı ile S.S. isimli bir çalışanın, herhangi bir sendikaya üye olmayan bazı personeller adına usulsüz şekilde sendika üyeliği işlemi yaptığı öne sürüldü.

Bazı çalışanların bilgileri ve imzaları kullanılarak belirli bir sendikaya üyelik oluşturulduğu iddiası üzerine mağdur olduğunu belirten personellerin şikâyette bulunduğu öğrenildi.

Şikâyetlerin ardından konunun yargıya taşındığı, olayla ilgili adli sürecin devam ettiği belirtildi.

GÜNDEM Haberleri

Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi
Kozan’da ata tohumu karakılçık buğdayının ilk hasadı yapıldı