Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan bazı personellerin bilgileri ve imzaları kullanılarak sendika üyeliği oluşturulduğu iddiası mahkemeye taşındı.
İddiaya göre, hastanede görev yapan O.K. isimli müdür yardımcısı ile S.S. isimli bir çalışanın, herhangi bir sendikaya üye olmayan bazı personeller adına usulsüz şekilde sendika üyeliği işlemi yaptığı öne sürüldü.
Bazı çalışanların bilgileri ve imzaları kullanılarak belirli bir sendikaya üyelik oluşturulduğu iddiası üzerine mağdur olduğunu belirten personellerin şikâyette bulunduğu öğrenildi.
Şikâyetlerin ardından konunun yargıya taşındığı, olayla ilgili adli sürecin devam ettiği belirtildi.