Seyhan Belediyesi'nde uzlaşı sağlandı: Ödemeler başladı

Belediye ile sendika arasındaki görüşmeler mutabakatla sonuçlandı. Birikmiş alacakların ödenmesine başlanırken, sağlık sorunu yaşayan personele öncelik verileceği açıklandı.

Seyhan Belediyesi ile DİSK Genel İş Sendikası Adana 1 No'lu Şube arasında bir süredir devam eden müzakere süreci, karşılıkla mutabakat ile sonuçlandı.

Seyhan Belediye Başkan Vekili Hasibe Akkan, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Değerli mesai arkadaşlarımız,

Belediyemiz ile yetkili sendika temsilcileri arasında bir süredir devam eden müzakere süreci, belediyemizin mali imkanları ile çalışanlarımızın hakları arasında adil bir denge kurularak karşılıklı mutabakatla sonuçlanmıştır.

Uzlaşı kültürümüzün bir gereği olarak, personelimizin birikmiş alacaklarının ödemelerine başlanmıştır.

Bu süreçte, sosyal belediyecilik ve vicdani sorumluluk anlayışımız gereği ödemelerde; kendisi veya birinci derece yakını kanser tedavisi gören çalışma arkadaşlarımıza öncelik tanınacaktır. Zorlu sağlık süreçlerinden geçen mesai arkadaşlarımızın yanında durmak bizim için her türlü idari kararın üzerindedir.

Sabır ve özveriyle Seyhan için emek veren tüm personelimize teşekkür ediyoruz. Biz, birbirine kenetlenmiş büyük bir aile olarak Seyhan'ımız için üretmeye ve güçlenmeye devam edeceğiz."

GÜNDEM Haberleri

Adana’nın ulaşım projeleri masaya yatırıldı
İmamoğlu’nda kamyonet ile otomobil çarpıştı: 1 kişi öldü, 5 kişi yaralandı
Çukurova Belediyesi'nden işçilere 75 bin TL'lik ödeme
Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”