Seyhan Belediyesi’nden, çocuklara renkli tiyatro prömiyeri

Seyhan Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nun sahnelediği “Bay Doktor” adlı çocuk oyunu, Yaşar Kemal Kültür Merkezi’nde Süreyya Nihat Oral Ortaokulu öğrencileriyle buluştu.

Seyhan Belediyesi, sanatın gücünü çocuklarla buluşturmaya devam ediyor. Şehir Tiyatrosu oyuncularının sahnelediği “Bay Doktor” adlı çocuk oyunu, Yaşar Kemal Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen prömiyer ile minik izleyicilerle buluştu.

İlk gösterimde Süreyya Nihat Oral Ortaokulu öğrencileri ağırlandı. Renkli dekorları, eğlenceli sahneleri ve öğretici mesajlarıyla dikkat çeken oyun, salonu kahkahalarla doldurdu. Öğrenciler sahnede geçen mizahi ve öğretici anları ilgiyle izledi.

Seyhan Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Süreyya Nihat Oral Ortaokulu öğrencilerini ağırladığımız ilk gösterimimizde keyif dolu saatler geçirdik. Bizleri ilgiyle izleyen minik seyircilerimize teşekkür ederiz. Çocuklarımıza kültür ve sanat sevgisini aşılayan projelerimiz devam edecek” ifadelerine yer verildi.

GÜNDEM Haberleri

Adana’da polislerden aile ve çocuklara özel şenlik
Gazeteci meslektaşımız Mustafa Özalp’ın teyze acısı
Adana Büyükşehir’den iş arayanlara istihdam desteği
Adana dahil 29 ilde siber suç operasyonu: 409 şüpheli yakalandı
Pozantı'da çayda mahsur kalan vatandaşı ekipler kurtardı