Şimşek, Kayseri'den 1 puanla döndü...

Süper Lig'in 11. haftasında Adana Demirspor deplasmanda karşılaştığı Kayserispor ile 0-0 berabere kaldı.

Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında Adana Demirspor, Bellona Kayserispor'a konuk oldu. RHG Enertürk Enerji Stadyumu’nda saat 16:00’da oynanan maçı hakem Muhammet Metoğlu yönetti.

Karşılaşmada gol sesi çıkmadı ve Adana Demirspor ile Kayserispor sahadan 0-0 beraberlikle ayrıldı.

Bu sonucusun ardından iç sahada galibiyet hasreti süren sarı-kırmızılılar puanını 9’a, ligdeki ikinci beraberliğini alan Adana Demirspor ise 2’ye yükseltti.

GÜNDEM Haberleri

Yeşilçam'ın usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti
Adana Büyükşehir’den yayla hatları için sefer güncellemesi
Balcalı Hastanesi’nde sağlık çalışanları işi bıraktı
Adana Orman Okulu üç bölge müdürlüğüne örnek oldu
Haşmet Biçer yeniden Adana Kent Konseyi Başkanı seçildi