Su borusu patladı, yollar nehre döndü

Adana’da su borusu aynı yerde ikinci kez patlayınca yollar nehre döndü.

Çukurova ilçesine bağlı Dr. Sadık Ahmet Bulvarı’nda bir hafta içerisinde aynı bölgede 2. kez içme suyu borusu patladı. Borunun patlamasıyla, ana arter ve ara sokaklar su altında kaldı.

Sürücüler araçlarını kullanırken güçlük çekmeye başladı. Borunun patlamasının yağmurun yağdığı ana denk gelmesi bulvarı tamamen kullanılmaz hale getirdi. Ekiplerin tamir çalışmaları sürüyor.

GÜNDEM Haberleri

Araç satacaklar dikkat: Kısıtlama süresi uzatıldı
ASKİ’den bahçe sulama uyarısı
Vali Yavuz, Adana Tıp Fakültesinin ilk mezunlarının heyecanına ortak oldu
Seyhan’da çocuk parkları yenilendi
“Müzik Size de İyi Gelsin” etkinliğinde çocuklar sahne aldı