Tarım işçilerini taşıyan minibüs kazasında sürücüye 10 yıl hapis cezası

Adana’da 4 kişinin hayatını kaybettiği, 17 kişinin yaralandığı minibüs kazasında sürücü tam kusurlu bulunarak 10 yıl hapis cezasına çarptırıldı.

Adana’da, tarım işçilerini taşıyan minibüsün uçuruma devrilip alev alması sonucu 4 kişinin hayatını kaybettiği, 17 kişinin yaralandığı kazaya ilişkin davada karar çıktı.

Adana 10. Ağır Ceza Mahkemesi, tutuklu sanık Mustafa A.’yı, “taksirle birden fazla kişinin ölümüne ve yaralanmasına neden olma” suçundan 10 yıl hapis cezasına çarptırdı ve tutukluluk halinin devamına hükmetti.

Mahkeme sürecinde savcılık, sanığın araca kapasitenin üzerinde yolcu aldığı, yolcuların uyarılarına rağmen tehlikeli yolda ilerlemeyi sürdürdüğü ve araçta oluşan arıza belirtilerine rağmen durmadığını belirtti.

Sanık ise savunmasında suçlamaları kabul etmediğini ifade ederek tahliye ve beraat talebinde bulundu.

Kaza, 22 Nisan 2024’te Karaisalı ilçesi Gildirli Mahallesi’nde meydana gelmiş, minibüsün uçuruma devrilip yanması sonucu 4 kişi yaşamını yitirirken 7’si çocuk 17 kişi yaralanmıştı.

GÜNDEM Haberleri

Adana Büyükşehir Belediyesi: Kadın çalışanlarımızın yanında durmaya devam edeceğiz
Adana’da tartıştığı sürücüye hakaretten para cezası alan kadın doktorun avukatı: “Görüntü fenomen olmak için paylaşıldı”
Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut son yolculuğuna uğurlandı
CHP’li Dr. Müzeyyen Şevkin öğrencilerin yurt sorununu Meclis’e taşıdı
Kozan’da seyir halindeki otomobil alev alev yandı