Kaza, dün saat 15.00 sıralarında Mersin Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu Hastaneler çıkışı mevkisinde meydana geldi. Hareket halindeki tırın tekerinden kopan lastik kaplaması, sol şeride düştü. Lastiğe çarpmamak için manevra yapan bir otomobil, yola paralel ilerleyerek araçların arasından geçip, güvenlik şeridine savruldu. Farklı şeritlerde ilerleyen 4 otomobil de lastik nedeniyle manevra yapınca birbirine çarptı. Araçlarda hasar oluşurken, kimse yaralanmadı.
Kaza, çevredeki bir kişi tarafından cep telefonuyla görüntülendi.
Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.
GÜNDEM Haberleri
Kozan’da motosiklet devrildi: 2 kişi yaralandı
Seyhan’da mahallelerin ihtiyaçları muhtarlarla masaya yatırıldı
Adana’da bunaltıcı sıcaklar etkisini artıracak
Adana’nın ulaşım projeleri masaya yatırıldı
İmamoğlu’nda kamyonet ile otomobil çarpıştı: 1 kişi öldü, 5 kişi yaralandı