Tüm ana fabrikalar 11 Mayıs itibarıyla tekrar faaliyete geçecek

Koronavirüs salgını ülkemizde yavaşlarken normalleşme adımları da birer birer atılıyor. Bakan Varank "11 Mayıs itibarıyla ülkemizde tüm ana fabrikalar tekrar faaliyetleri başlamış olacak" dedi.

Koronavirüs salgını nedeniyle bazı fabrikalardaki üretim durdurma sona eriyor. Normalleşme çalışmaları kapsamında 11 Mayıs'tan itibaren Türkiye'deki tüm fabrikalar yeniden üretime başlayacak.

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, "11 Mayıs itibarıyla ülkemizde tüm ana fabrikalar tekrar faaliyetlerine başlamış olacak" dedi.

Bakan Varank "Sokağa çıkma kısıtlaması boyunca 16 bin 900 firma faaliyetlerine devam etti. Kocaeli'nin ardından, günlük 4 binin üzerinde test kapasitesine sahip bir laboratuvar da Ankara'da kurulmuş olacak." açıklamasında bulundu.

YAŞAM Haberleri

Adana’da Ortak Ses: “Oya Tekin Serbest Bırakılsın”
Adana Büyükşehir Belediyesi, üreticiye destek olmaya devam ediyor
Adana’da bir yanda kar, bir yanda bahar
Şehit polisin adı memleketi Feke’de okula verildi
Akdam'da 1000 fidan toprakla buluştu