Uzm. Dr. Halil Nacar’dan Kurban Bayramı mesajı

Adana İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar, vatandaşların ve tüm İslam aleminin Kurban Bayramını tebrik etti.

İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar, yayınladığı mesajda şunları söyledi:

Şefkat ve merhamet duygularının yoğun olarak yaşandığı bu günlerde millet olarak bütün kırgınlıkları ve dargınlıkları bir kenara bırakıp, sevgi atmosferini hâkim kılarak kardeşçe kucaklaşalım.

Bu duygu ve düşüncelerle, tüm Adanalı hemşehrilerimin, aziz Türk Milleti’nin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı gönülden kutlar, bayramın ülkemize, İslam âlemine ve tüm insanlığa sevgi, hoşgörü, kardeşlik, huzur, güven, birlik ve beraberlik getirmesini, savaş ve gözyaşının dinmesini temenni eder, selam ve saygılarımı sunarım.

SİYASET Haberleri

Abdullah Doğru’dan AK Parti Adana İl Başkanlığına ziyaret
Orhan Sümer, Akıncılar’da parti emektarlarıyla buluştu
CHP Seyhan İlçe Başkanı Berfu Salıcı Yakıt, örgüt adına değil, şahsı adına açıklama yapmak zorunda kaldı.
Adana’da 13 ilçe başkanı deklarasyon yayımladı: “45 gün içerisinde olağanüstü il kongresi istiyoruz”
MHP Adana’nın yeni il yönetimi belli oldu! Listede kimler var?