Vali Köşger’den Şehir Hastanesi’ne ziyaret

Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ni ziyaret ederek hem yetkililerden bilgi aldı hem de tedavi gören hastalara geçmiş olsun dileklerini iletti.

Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde incelemelerde bulundu. Hastane yönetiminden sunulan sağlık hizmetlerine ilişkin bilgi alan Vali Köşger, Kardiyoloji Servisi’nde tedavi gören hastaları da ziyaret ederek acil şifalar diledi.

Vali Köşger, sağlık hizmetlerinin önemine dikkat çekerek vatandaşların en iyi şekilde hizmet alabilmesi için çalışmaların devam edeceğini ifade etti.

GÜNDEM Haberleri

Adana 01 FK’dan Ümit Gül’e teşekkür ziyareti
Başkan Dal öğrencilerin karne heyecanını paylaştı
Çukurova Belediyesi işverenler ve adayları aynı çatı altında buluşturdu
Başkan Altıok yol çalışmalarını yerinde inceledi
Cafer Boyraz bilim merkezi ve seramik atölyesindeki çalışmaları inceledi