Vali Yavuz, Adana Tıp Fakültesinin ilk mezunlarının heyecanına ortak oldu

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesinin ilk mezuniyet törenine katılan Adana Valisi Mustafa Yavuz, diplomalarını alan genç hekimlerin heyecanına ortak oldu.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını verdi. Düzenlenen mezuniyet törenine katılan Adana Valisi Mustafa Yavuz, diplomalarını alan genç hekimlerin mutluluğunu paylaştı.

Uzun ve zorlu bir eğitim sürecini tamamlayan genç hekimlerin meslek hayatlarına ilk adımlarını attığını belirten Vali Yavuz, mezuniyetin hem öğrenciler hem de aileleri için büyük bir gurur olduğunu ifade etti.

Genç hekimlerin insan hayatına dokunacak önemli bir mesleği icra edeceklerini vurgulayan Yavuz, hekimlik mesleğinde bilimin ve vicdanın önemine dikkat çekti.

Vali Yavuz, “İnsan hayatına dokunacak, umut olacak ve şifa dağıtacak evlatlarımızın, hekimlik mesleğini bilimin ışığında, vicdanı rehber edinerek en güzel şekilde icra edeceklerine yürekten inanıyorum. Bu anlamlı günün asıl kahramanları olan gençlerimizi; onların her zaman yanında duran kıymetli ailelerini ve büyük emeklerle yetişmelerine katkı sunan akademisyenlerimizi gönülden tebrik ediyorum. Meslek hayatlarına başlayan tüm hekimlerimize sağlık, huzur ve başarı diliyor; yollarının ve bahtlarının açık olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.

Törende diplomalarını alan genç hekimler, meslek hayatlarına başlamanın heyecanını yaşadı.

GÜNDEM Haberleri

Araç satacaklar dikkat: Kısıtlama süresi uzatıldı
ASKİ’den bahçe sulama uyarısı
Seyhan’da çocuk parkları yenilendi
“Müzik Size de İyi Gelsin” etkinliğinde çocuklar sahne aldı
Adana Metal Ahalisi’nden “Adana’nın müzik hafızası” söyleşisi