Yeni Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü binası yükseliyor

Adana Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mustafa Gökboğa, yapımı süren yeni hizmet binası ve çocuk kuruluşları yerleşkesinde incelemelerde bulunarak çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Adana Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mustafa Gökboğa, inşaatı devam eden Yeni İl Müdürlüğü Hizmet Binası ve Çocuk Kuruluşları Yerleşkesi’nde denetimlerde bulundu. Yetkililerden projedeki son durum hakkında bilgi alan Gökboğa, yeni binanın tamamlanmasının ardından vatandaşlara daha modern, erişilebilir ve kapsamlı hizmet sunulacağını ifade etti.

İl Müdürü Gökboğa, kentin sosyal hizmet altyapısına büyük katkı sağlayacak projeyle birlikte hizmetlerin daha verimli şekilde yürütüleceğini vurguladı. Ayrıca yeni yerleşkede oluşturulacak sosyal donatı alanlarının hem çalışanlara hem de hizmet alan vatandaşlara daha konforlu bir ortam sağlayacağını dile getirdi.

Adana’da sosyal hizmetlerin güçlendirilmesine yönelik yatırımların kararlılıkla sürdürüldüğünü belirten il müdürü, “Vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına daha hızlı cevap verebilmek için modern imkânlara sahip bir binaya kavuşacağız. Bu proje sadece fiziki bir yatırım değil, aynı zamanda toplumun her kesimine ulaşan hizmet anlayışımızın da bir yansımasıdır” dedi.

Yeni İl Müdürlüğü Hizmet Binası ve Çocuk Kuruluşları Yerleşkesi’nin tamamlanmasıyla birlikte Adana’nın, bölgedeki en kapsamlı sosyal hizmet merkezlerinden birine sahip olacağı bildirildi.

GÜNDEM Haberleri

Adana Büyükşehir’den yayla hatları için sefer güncellemesi
Balcalı Hastanesi’nde sağlık çalışanları işi bıraktı
Adana Orman Okulu üç bölge müdürlüğüne örnek oldu
Haşmet Biçer yeniden Adana Kent Konseyi Başkanı seçildi
Adana’da hükümlüler 5 bin zeytin fidanını toprakla buluşturdu