Yine, yeni, yeniden…! Çilem Ülkerler yeniden cezaevine girdi

Kocasından boşandıktan sonra kamuoyunda “göbek atmasıyla” gündeme gelen Çilem Ülkerler, çocuklarını eski eşine göstermediği gerekçesiyle bir kez daha disiplin cezası alarak cezaevine gönderildi.

Edinilen bilgilere göre Ülkerler, 1 Aralık’ta boşandığı eşine çocuklarını göstermediği için daha önce de hapis cezası almış ve cezaevine girmişti. Aynı gerekçeyle yeniden hakkında işlem yapılan Ülkerler’e 3 gün disiplin cezası verildi.

Yeniden suç tekrarı yaptığı gerekçesiyle 3 gün ek disiplin cezası uygulanan Ülkerler, tutuklanarak Tarsus Kadın Kapalı Cezaevi’ne gönderildi.

GÜNDEM Haberleri

Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler
Adana sıcağında karpuz işçilerinin zorlu mesaisi
Yüreğir’de engelli asansöründe mahsur kalan vatandaş kurtarıldı
Kozan’da motosiklet devrildi: 2 kişi yaralandı
Seyhan’da mahallelerin ihtiyaçları muhtarlarla masaya yatırıldı