Yüreğir Belediyesi 2032 yılına gün verdi

Yüreğir Belediyesi hizmeti bir daha almak isteyenlere 13 yıl sonrasına randevu verdi.

Sosyal medyayı çok iyi kullanan Yüreğir Belediyesi ve genç başkanı Fatih Kocaispir, kendilerine ulaşan sorunlara anında cevap vererek çözüm üretme becerisini seçildikleri günden bu yana gösterdiler.

Ancak Merkür geçişini Yüreğir Belediyesi Bilim Merkezi’nde izlemek için bir daha izlemek için arayan vatandaşlara sosyal medyadan cevap veren Yüreğir Belediyesi 13 Kasım 2032 yılına gün verdiği görüldü.

GÜNDEM Haberleri

Çayda kaybolan Ömer Alptekin’in cansız bedenine ulaşıldı
Eğitim-Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mustafa Sarıgeçili: “12 yıldır rakipsiz sendikayız”
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Fatih Altaylı: “Haluk Levent deprem yardımlarının hesabını Türk halkına vermeli”
Adana’da tarihi gün…! Türkiye’de ilk defa olacak. Bina dinamitle yıkılacak.