
Adana’da katı atık tesisinde yangın
Adana’nın Sarıçam ilçesi Gültepe Mahallesi’nde bulunan katı atık tesisi alanında yangın çıktı. Bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerinin alevlere müdahalesi sürüyor.
A+A-
Henüz çıkış nedeni belirlenemeyen yangın sonrası, bölgeye çok sayıda Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekibi yönlendirildi. Ekipler, yangının kontrol altına alınması ve çevredeki alanlara sıçramaması için yoğun çalışma yürütüyor.
Yangında can kaybı ya da yaralanma olup olmadığına ilişkin henüz resmi bir açıklama yapılmadı. Ekiplerin söndürme çalışmaları devam ederken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
Önceki ve Sonraki Haberler



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.