
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi ile bir tıp merkezi arasında imzalanan protokol kapsamında, üniversite personeli ve yakınları sağlık hizmetlerinde yüzde 30’a varan indirimlerden yararlanabilecek.
Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi ile bir tıp merkezi arasında sağlık hizmetlerini kapsayan iş birliği protokolü imzalandı. Protokol kapsamında üniversite personeli ve yakınlarının çeşitli sağlık hizmetlerinden indirimli şekilde yararlanması sağlanacak.
Üniversite Senato Salonu’nda gerçekleştirilen törende Sağlık Hizmetleri Sözleşmesi, ATÜ Rektörü Prof. Dr. Adnan Sözen ile tıp merkezi yönetim kurulu başkanı Uzm. Dr. Adnan Aktaş tarafından imzalandı.
Anlaşmaya göre, SGK güvencesini kullanan hak sahiplerine hastanenin cari fiyatları üzerinden alınan fark ücretlerinde yüzde 30 indirim uygulanacak. Ayrıca ağız ve diş sağlığı, fizik tedavi ve rehabilitasyon, medikal teknoloji cihazları hizmetleri, psikoloji, beslenme ve diyet, check-up programları, mamografi, ultrason, tomografi, laboratuvar ve tahlil hizmetleri ile medikal estetik uygulamalarında yüzde 15 indirim sağlanacak.
İmza töreninde konuşan Rektör Prof. Dr. Adnan Sözen, yapılan iş birliğinin üniversite personeli ve ailelerinin sağlık hizmetlerinden daha etkin ve ekonomik şekilde yararlanmasına katkı sunacağını belirtti. Prof. Dr. Adnan Sözen, sözleşmenin her iki kurum için de hayırlı olmasını temenni etti.
ATÜ’nün, personelinin yaşam kalitesini artırmaya yönelik kurumsal iş birliklerini geliştirmeyi ve çalışanlarına farklı alanlarda avantajlar sunmayı sürdüreceği bildirildi.



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.