1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Başkan Altıok yol çalışmalarını yerinde inceledi
Başkan Altıok yol çalışmalarını yerinde inceledi

Başkan Altıok yol çalışmalarını yerinde inceledi

Yumurtalık Belediye Başkanı Erdinç Altıok, Zeytinbeli ile Kalemli mahalleleri arasında devam eden sathi kaplama çalışmalarını sahada inceledi.

A+A-

Yumurtalık Belediye Başkanı Erdinç Altıok, Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından ilçede sürdürülen yol çalışmalarını yerinde takip etti. Başkan Altıok, teknik ekiplerle birlikte Zeytinbeli ve Kalemli mahalleleri arasında devam eden sathi kaplama çalışmalarının yürütüldüğü bölgede incelemelerde bulundu.

Çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alan Altıok, kırsal mahallelerde ulaşım altyapısının güçlendirilmesine yönelik hizmetlerin planlı şekilde sürdüğünü belirtti. Bölgedeki yol düzenlemesinin tamamlanmasıyla birlikte mahalleler arası ulaşımın daha güvenli, hızlı ve konforlu hale gelmesi hedefleniyor.

Yumurtalıkzeytinbeli (1)

Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen çalışma kapsamında, kırsal bölgelerde yol standartlarının yükseltilmesi ve vatandaşların ulaşımda yaşadığı sorunların azaltılması amaçlanıyor. Sathi kaplama uygulamasıyla yolların dayanıklılığının artırılması, yaz aylarında tozlanmanın, kış aylarında ise bozulmaların en aza indirilmesi bekleniyor.

Başkan Altıok, Yumurtalık’ın ihtiyaç duyulan noktalarında hizmetlerin vatandaşlara en kısa sürede ulaştırılması için sahada olmaya devam edeceklerini ifade etti. Altıok, Adana Büyükşehir Belediyesi ile koordineli şekilde yürütülen çalışmaların ilçedeki yaşam kalitesini artırmaya yönelik olduğunu vurguladı.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.