1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. İş yerinde sandalyede otururken kamyonet çarptı
İş yerinde sandalyede otururken kamyonet çarptı

İş yerinde sandalyede otururken kamyonet çarptı

Adana’da Vedat Dalokay Hal Kompleksi’nde kontrolden çıkan kamyonetin iş yeri önünde sandalyede oturan kişiye çarpması sonucu bir kişi yaralandı.

A+A-

Adana’nın Seyhan ilçesinde çalıştığı iş yerinin önünde sandalyede oturan kişi, kamyonetin çarpması sonucu yaralandı.

Kaza, dün saat 18.30 sıralarında Vedat Dalokay Hal Kompleksi’nde meydana geldi. Sürücüsünün kontrolünden çıkan kamyonet, iş yerinin önünde sandalyede oturan kişiye çarptı.

Çarpmanın etkisiyle yere savrulan kişi yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.

Güvenlik kamerasına da yansıyan kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.