1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı

Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı

Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde bazı personellerin bilgileri ve imzaları kullanılarak sendika üyeliği oluşturulduğu iddiası yargı sürecine konu oldu.

A+A-

Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan bazı personellerin bilgileri ve imzaları kullanılarak sendika üyeliği oluşturulduğu iddiası mahkemeye taşındı.

İddiaya göre, hastanede görev yapan O.K. isimli müdür yardımcısı ile S.S. isimli bir çalışanın, herhangi bir sendikaya üye olmayan bazı personeller adına usulsüz şekilde sendika üyeliği işlemi yaptığı öne sürüldü.

Adana Şehir Hastanesi – Tana Mühendislik

Bazı çalışanların bilgileri ve imzaları kullanılarak belirli bir sendikaya üyelik oluşturulduğu iddiası üzerine mağdur olduğunu belirten personellerin şikâyette bulunduğu öğrenildi.

Şikâyetlerin ardından konunun yargıya taşındığı, olayla ilgili adli sürecin devam ettiği belirtildi.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.