Türkiye'de koronadan ölenlerin sayısı 59'a yükseldi

Türkiye'deki korona virüsü vakalarına ilişkin son durumu paylaştı. Son 24 saatte 15 kişi hayatını kaybederken, 561 kişide de virüs tespit edildi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, korona virüsü vakalarına ilişkin son durumu paylaştı. Buna göre, hayatını kaybedenlerin sayısı 59’a yükselirken, toplam vaka sayısı ise 2 bin 433’e ulaştı.

Fahrettin Koca’nın Twitter’dan verdiği bilgiler şu şekilde oldu:

“SON 24 SAATTE 5.035 test sonuçlandı. 561 tanı kondu. 15 hastamız hayata veda etti. Bugüne dek kaybettiğimiz hasta sayısı 59. Toplam hasta sayımız 2.433. SAYILAR, KAYIP ACISINI, ENDİŞEYİ İFADE EDEMEZ. Sıfır riskle yaşamaya çalışalım. Bizi hayata tedbir bağlar.”

GÜNDEM Haberleri

Adana’da arıcılığın geleceği Valilikte ele alındı
Sarıçam’da gıda işletmelerine sıkı denetim
Kızıldağ Karakucak Güreşleri için ihale süreci başladı
Emniyet Müdürü Arıkan polis adaylarıyla buluştu
Adana’nın kuzeyinde kuvvetli rüzgar hasara yol açtı