
Adana Büyükşehir’in ücretsiz kurs merkezi kayıtları başladı
Adana Büyükşehir Belediyesi, 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrencileri ile YKS’ye hazırlanan öğrencilere yönelik ücretsiz kurs merkezleri için kayıt sürecini başlattı.
Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından öğrencilere eğitim desteği sunmak amacıyla hizmet veren ücretsiz kurs merkezlerinde yeni dönem kayıtları başladı. 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrencileri ile YKS’ye hazırlanan öğrencilerin yararlanabileceği kurs merkezleri, başarı yolculuğunda gençlere destek olmayı hedefliyor.

Kayıtların 29 Haziran Pazartesi günü itibarıyla başladığı duyurulurken, öğrencilerin geleceğe daha güçlü hazırlanması için ücretsiz eğitim imkânı sunulacağı belirtildi.

Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, öğrencilerin akademik gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla kurs merkezlerinde eğitim desteğinin sürdürüleceği ifade edildi. Öğrenciler ve veliler, ücretsiz kurs merkezlerinden yararlanmak için kayıt süreci kapsamında başvuru yapabilecek.



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.