
Başkan Dal öğrencilerin karne heyecanını paylaştı
Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal, Atatürk İlkokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilerle bir araya gelerek karne sevincine ortak oldu.
Saimbeyli Belediyesi tarafından Atatürk İlkokulu’nda düzenlenen Karne Hatırası etkinliği, öğrencilerin renkli görüntülerine sahne oldu. Etkinliğe katılan Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal, öğrencilerle buluşarak karne heyecanını paylaştı.
Programda öğrencilerle sohbet eden Başkan Dal, çocukların mutluluğuna ortak oldu. Öğrencilere çeşitli hediyeler veren Dal, eğitim hayatlarında başarılar dileyerek yaz tatilini verimli geçirmeleri temennisinde bulundu.

Etkinlik boyunca öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Dal, çocuklarla hatıra fotoğrafı çektirdi. Karne gününün öğrenciler için özel bir anı olarak kalması amacıyla düzenlenen etkinlikte, çocukların sevinci dikkat çekti.
Saimbeyli Belediyesinden yapılan açıklamada, çocukların mutluluğunun önemine vurgu yapılarak, öğrencilerin eğitim ve sosyal gelişimlerine katkı sunacak çalışmaların sürdürüleceği belirtildi.
Programın sonunda öğrencilere iyi tatiller dilenirken, yeni eğitim öğretim yılına dinlenmiş ve motive şekilde başlamaları temenni edildi.



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.