1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Başkan Dal öğrencilerin karne heyecanını paylaştı
Başkan Dal öğrencilerin karne heyecanını paylaştı

Başkan Dal öğrencilerin karne heyecanını paylaştı

Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal, Atatürk İlkokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilerle bir araya gelerek karne sevincine ortak oldu.

A+A-

Saimbeyli Belediyesi tarafından Atatürk İlkokulu’nda düzenlenen Karne Hatırası etkinliği, öğrencilerin renkli görüntülerine sahne oldu. Etkinliğe katılan Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal, öğrencilerle buluşarak karne heyecanını paylaştı.

Programda öğrencilerle sohbet eden Başkan Dal, çocukların mutluluğuna ortak oldu. Öğrencilere çeşitli hediyeler veren Dal, eğitim hayatlarında başarılar dileyerek yaz tatilini verimli geçirmeleri temennisinde bulundu.

Başkan Mahmut Dal Öğrencilerin Karne Sevincine Ortak Oldu (1)

Etkinlik boyunca öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Dal, çocuklarla hatıra fotoğrafı çektirdi. Karne gününün öğrenciler için özel bir anı olarak kalması amacıyla düzenlenen etkinlikte, çocukların sevinci dikkat çekti.

Saimbeyli Belediyesinden yapılan açıklamada, çocukların mutluluğunun önemine vurgu yapılarak, öğrencilerin eğitim ve sosyal gelişimlerine katkı sunacak çalışmaların sürdürüleceği belirtildi.

Programın sonunda öğrencilere iyi tatiller dilenirken, yeni eğitim öğretim yılına dinlenmiş ve motive şekilde başlamaları temenni edildi.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.